4. januar 2010

Imorgen begynner svettingen!

Imorgen er det alvor! Jeg skal sammen med C til et treningssenter i nærheten for å avtale time med personlig trener, og for å bli medlem. Jeg har vært medlem på Spenst før, men etter en måneds tid droppet jeg ut og ble støttemedlem de neste 11 månedene. Jeg orket ikke gå rundt å føle meg dum når jeg trente, og se på de perfekte menneskene som skuler stygt bort på deg. Burde ikke mennesker med noen kilo for mye få litt creds for at de iallefall gjør noe med problemet istedenfor å sitte hjemme i sofaen?

Før jeg begynner å skrive hvor mye jeg går ned å sånn er det kanskje lurt å skrive hvor mye jeg veier per dags dato. Jeg veier 85 kg og ønsker å gå ned til 70, likevel kommer jeg fortsatt til å ha for høy Bmi pga beinbygningen min. Personlig mener jeg BMI er noe tull så lenge man er fornøyd med hvordan man ser ut.

Iallefall, jeg håper virkelig motivasjonen kommer for fullt etter besøket der imorgen. Wish me luck :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar