4. januar 2010

Hvem, hva, hvorfor?

Hvem? identiteten min skal for all del ikke avsløres. Men jeg er iallefall en jente på 19 år, som har planer om å ta noen drastiske tak i hverdagen sin.
Hva og hvorfor? Bloggen er først og fremst laget for at jeg personlig skal ha et sted å skrive ned mine mål og ikke minst hva jeg har oppnådd. Det blir som min egen oppfølgingsside, der både oppturer og nedturer skal med.
Jeg har i flere år tenkt hvert år at NÅ må jeg slanke meg frem til sommeren, hvis ikke tar jeg aldri av meg t-skjorten. Men som de fleste andre nyttårsforsett, så går det ikke som planlagt. Dagene, ukene og månedene går uten at så mye som en kilo eller centimeter forsvinner.
Nå skal jeg iallefall gjøre noe med det, og denne gangen nekter jeg å mislykkes. Jeg orker ikke nok en sommer med skam og flauhet.
Nok et problem som jeg skal ta tak i er røykingen. Jeg har røyket siden jeg var 14 år, så nå er det omtrent 5 år siden jeg begynte. For en forferdelig uvane det er! Røyken skal derfor også bort, sammen med kiloene.
Planene fremover er derfor å først begynne å trene, så slutte å røyke før jeg begynner å telle kalorier. Can't wait. Eller....Ikke. Men uansett! Detaljene kommer senere, og jeg håper iallefall noen vil se bloggen min som litt interesant etterhvert. Kanskje til og med inspirerende?
"Det første man mister under en slankekur, er sitt gode humør"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar